Welkom, Aanmelden
Wij bieden jou...
Hoewel we hieronder proberen om een aantal situaties te schetsen die zich in het verloop van een bestelling kunnen voordoen en hoewel we zoveel mogelijk nuttige informatie proberen op te lijsten, zijn we er ons van bewust dat niet alles op voorhand kan voorzien worden. Met de verschillende onderdelen die hier worden besproken, willen we je verzekeren dat elke zending met de grootste zorg door ons wordt behandeld én opgevolgd.
Zit je dus met vragen naar aanleiding van een aankoop? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je met veel plezier verder.
Ook los van een aankoop mag je ons trouwens altijd contacteren. Heb je vragen over producten, opmerkingen, of leuke suggesties? Of werkt een functie op onze website misschien niet naar behoren? Laat maar horen! We zullen met veel plezier naar je vragen, bemerkingen en ideeën luisteren.
Wanddecoratiestore.nl is een onderdeel van de onderneming Ikom BVBA, met vestigingsadres:
Putstraat 115
9310 Meldert – Aalst
België
Telefoonnummer: +32 (0)2/309 00 16 (bereikbaar elke dag van 9u tot 21u, ook in het weekend)
Mobiel: +32(0)475 77 33 00 (bereikbaar elke dag van 9u tot 21u, ook in het weekend)
Faxnummer: +32 (0)2/309 00 16
E-mailadres: info@wanddecoratiestore.nl
Handelsregisternummer: 59.386
BTW-identificatienummer: BE 0442.520.532
Opgelet: indien je aangesloten bent bij een Belgische bank, gelden andere betalingsmogelijkheden betalingsmogelijkheden België
iDEAL zorgt ervoor dat je bij een online aankoop op onze website automatisch wordt doorgeschakeld naar je vertrouwde internetbetaalomgeving. Of je nu gewoon bent te internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, met iDEAL kan je onmiddellijk betalen.
Wanneer je voor iDEAL kiest, zal het volgende gebeuren:
Aan de hand van deze demo laten we je stap voor stap zien hoe de betaling verloopt, van winkelwagentje tot en met betaalbevestiging.
Voor nog meer informatie kan je ook steeds terecht op de website van iDEAL.
Bij een overboeking of overschrijving heb je zelf de touwtjes in handen. Na je aankoop kan je zelf de opdracht geven voor de overboeking van het bedrag van jouw rekening naar de onze.
Zodra je gekozen hebt voor deze betaalmethode, ontvang je van ons een e-mail met alle gegevens die je nodig hebt om de betaling succesvol te kunnen uitvoeren (ons bankrekeningnummer, totaalprijs – prijs product + eventuele verzendingskosten, de mededeling,…).
Vervolgens kan je zelf je internetbetaalprogramma opstarten en via de jou vertrouwde weg de overboeking uitvoeren. Eventueel kan je met deze gegevens ook langsgaan bij je bank, om de betaling uit te voeren.
Je kan voor deze betaalmethode kiezen wanneer je nog niet vertrouwd bent met de andere afhandelingsmodaliteiten die we aanbieden.
Wel een kleine opmerking: we starten pas met de verwerking van je bestelling zodra we je betaling hebben ontvangen. Hoe langer je dus wacht met overboeken, hoe langer het duurt eer je het bestelde product zal ontvangen.
Kredietkaart (VISA, MasterCard)
De betaling met een kredietkaart is zeer eenvoudig en verloopt in drie stappen.
1. Je selecteert je CreditCard
Wanneer je hiervoor kiest, wordt er een beveiligde (SSL) verbinding gemaakt met het betaalplatform van MultiSafepay, onze leverancier van online betaaldiensten. Je kan vervolgens meteen je CreditCard (Visa of MasterCard) selecteren.
2. Je vult je CreditCard gegevens in
Na de keuze van de CreditCard (Visa of MasterCard) kan je je creditcardnummer, CVC code en vervaldatum selecteren.
3. Betaling voltooien
Zodra je deze gegevens hebt ingevuld, wordt je betaling voltooid.
Meer weten? Lees De betaalmogelijkheden bij Wanddecoratiestore op onze blog!
Naast producten kan je op onze website ook cadeaubonnen aankopen.
Je kan kiezen tussen bonnen ter waarde van 15 €, 25 €, 50 €, 75 € en 100 €. Elke bon is geldig 1 jaar te rekenen vanaf de datum van uitgifte.
De aankoop gebeurt op dezelfde manier als de aankoop van een product. Je selecteert de bon met het bedrag van jouw keuze en plaatst hem in je winkelmandje. Na registratie en betaling ontvang je de cadeaubon per e-mail of via de post. Alle gegevens voor een aankoop op de website, zijn hierop terug te vinden.
Bij de aankoop kan je kiezen of je de cadeaubon zelf wil afdrukken (ontvangst via e-mail), of in onze waardebon verpakking thuis wil ontvangen (ontvangst via de post).
Je kan cadeaubonnen cumuleren en het bedrag verspreid gebruiken over verschillende aankopen. Na de eerste aankoop krijg je via e-mail een nieuwe cadeaubon opgestuurd met het resterende bedrag. Deze is op zijn beurt 1 jaar geldig te rekenen vanaf de dag van ontvangst van de e-mail.
Cadeaubonnen kan je enkel gebruiken voor de aankoop van producten. Indien je een bestelling plaatst met een waarde kleiner dan 50 €, dan zullen de verzendingskosten apart in rekening worden gebracht.
Meer weten? Lees Wijziging cadeaubonnen en Cadeaubonnen te koop op onze blog!
Alvorens je een bestelling kan plaatsen, word je gevraagd om je te registreren. Dit is noodzakelijk voor de uitvoering van iedere bestelling. De gegevens die je hierbij zal verstrekken, worden door ons gearchiveerd, maar zullen enkel gebruikt worden voor de uitvoering van de door jou geplaatste bestelling.
Bij het registreren zal je gevraagd worden naar volgende gegevens:
Je e-mailadres hebben we nodig voor een vlot verloop van je bestelling. Via e-mail zal je immers je factuur ontvangen, word je op de hoogte gebracht van het moment van verzending en krijg je de code voor de opvolging van je bestelling tijdens het transport.
Je telefoonnummer is dan weer informatie die we meegeven aan GLS, onze transportpartner, zodat die je, indien nodig voor de levering van je bestelling, kan bereiken.
Je geboortedatum vragen we dan weer om een beter beeld te krijgen van de verschillende leeftijdscategorieën die onze website aanspreekt. Met die informatie kunnen we er voor de toekomst voor zorgen dat ons aanbod nog meer is afgestemd op onze klanten. Daarnaast willen we je geboortedatum koppelen aan persoonlijke acties: wie zich inschrijft voor de nieuwsbrief, en zo dus toestemming geeft voor extra mailing, kan met zijn verjaardag een leuke attentie verwachten.
Ook kan je een onderscheid maken tussen je facturatie- en je leverings- of verzendadres. Wanneer je bij je registratie bv. je thuisadres hebt opgegeven, maar gedurende de week bevind je je meestal elders, dan kan je een alternatief adres voor de levering kiezen (vb. je werk, je ouders,…).
Opgelet: Je leverings- of verzendadres is best een adres binnen Nederland of België. Wens je toch een levering op een adres in een ander land, neem dan eerst contact op met ons. Samen bekijken we dan de mogelijkheden.
Je account is jouw persoonlijke plekje op onze website. Je vindt er je bestelgeschiedenis terug (aankoopbedragen, bestelde producten,…), maar ook je eventueel verkregen kortingscodes of aanbiedingen.
Bovendien maakt een registratie het je mogelijk om bij een nieuwe bestelling snel en efficiënt te winkelen. Je gegevens hoeven niet opnieuw ingegeven te worden.
Gegevens, ingevoerd bij je registratie kan je steeds opvragen, wijzigen en verwijderen.
Meer weten? Lees De keuze van afleverings- of verzendadres op onze blog!
Procedure verzending en levering
Per winkelwagentje dat je bestelt, wordt een bedrag van 4,95 € in rekening gebracht. Dit voor de verwerking en de verzending van je bestelling. Koop je echter voor een bedrag van 50 € of meer, dan vervalt deze kost.
Van zodra je een bestelling op onze website hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingse-mail, met daarin onder andere:
Wanneer we de betaling hebben ontvangen krijg je nogmaals een e-mail en starten wij met de verwerking van je bestelling.
Opgelet: indien je afleveringsadres zich in België bevindt, gelden andere voorwaarden leveringsprocedure België
Voor het transport van de producten doen we een beroep op General Logistics Systems NV (GLS). Zodra we de bestelde producten aan deze partner hebben meegegeven, ontvang je een laatste e-mail. Via de code die je hierin terugvindt, is het mogelijk om de weg die de producten afleggen, op de voet te volgen (track and trace).
Levering is mogelijk van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren. Bij je registratie op de website kan je een onderscheid maken tussen facturatieadres en verzendadres. Dit stelt je in de mogelijkheid om het adres op te geven waar je je tijdens de week doorgaans bevindt (bv. op het werk).
Toch is het natuurlijk steeds mogelijk dat je op het moment van levering niet aanwezig bent op dat opgegeven verzendadres. In dit geval laat GLS je bericht met de melding dat levering niet mogelijk was. In dit bericht word je verzocht zelf contact op te nemen met hen. Op die manier kunnen jullie 1) afspreken of de bestelde goederen nogmaals op het oorspronkelijk opgegeven adres moeten worden aangeboden, 2) een alternatief adres overeenkomen, of 3) een pakketshop in de buurt van je woning aanduiden, waar het pakje zal worden heengezonden. Je kan de bestelling hier ophalen wanneer het jou past.
Klik hier als je een overzicht wil van de verschillende pakketshops in Nederland.
Bij het afleveren van de bestelling zal je gevraagd worden te tekenen voor ontvangst.
Onder levertermijn verstaan we de periode tussen de bestelling van je producten op de website en de aflevering op het door jou opgegeven adres. Doorgaans zal deze 3 werkdagen bedragen, minimaal zijn dit er 2 en maximaal 5. Wij garanderen echter een permanente opvolging van je bestelling en stellen ons in nauw contact met onze transportpartner én met jou wanneer dit nodig zou zijn (latere levering dan de opgegeven termijn, problemen bij de verzending,…). Het staat je binnen deze periode steeds vrij af te zien van je aankoop, mits je ons hiervan op de hoogte stelt via de beschikbare contactkanalen (zie boven).
Doe je deze melding in de periode voor de verzending van je bestelling, dan kan dit kosteloos. Bedenk je je erna, dan zal het product gewoon bij jou geleverd worden en kan je de retourprocedure starten (zie hieronder).
Meer weten? Lees De keuze van afleverings- of verzendadres op onze blog!
Indien je gebruik wenst te maken van je herroepingsrecht (dit is het recht om tot 14 dagen na de levering van je bestelling af te zien van de aankoop ervan), dan vragen we je het volgende:
Zoals gezegd is deze retourprocedure niet onbeperkt geldig: deze loopt af na een periode van 14 dagen, te rekenen vanaf de eerste dag na de levering. Nadien is terugzenden niet meer mogelijk.
Opgelet: Wil je je product terugzenden omwille van schade of foute levering, dan gelden speciale voorwaarden (zie hieronder).
Foutieve levering of schade bij levering
Mogen we je vragen om bij levering de producten meteen te controleren. Het is immers belangrijk dat je bij levering van de foute producten, of een beschadigde bestelling, onmiddellijk contact met ons opneemt.
Merk je bij de levering zelf al dat er iets mis is met het geleverde pakket (bv. een te klein pakje, een beschadigde verpakking,…), meld dit dan meteen ook aan de chauffeur.
In ieder geval neem je best binnen de 7 dagen, te rekenen inclusief de dag van de levering, contact met ons op.
Wanneer je de foute producten hebt gekregen, volstaat het om bovenstaande retourprocedure uit te voeren. Het oorspronkelijk bestelde product word je vervolgens opgestuurd. De verzendingskosten voor zowel de retour als de nieuwe zending, zijn dan uiteraard voor onze rekening.
Is je product echter beschadigd, dan vragen we je om met behulp van fotomateriaal duidelijk aan te geven:
Aan de hand hiervan kunnen wij oordelen of er inderdaad sprake is van schade en kunnen wij onze transportpartner aanspreken over eventuele onvoorzichtigheden in het verzendproces.
Vervolgens kan ook hier de retourprocedure gevolgd worden.
De kosten voor deze retour zijn uiteraard ook voor onze rekening. Het staat je dan vrij om (kosteloos) een nieuw exemplaar te vragen of om je geld terug te vorderen.
Opgelet: In geval van schade opgelopen later dan het tijdstip van levering, is bovenstaande procedure niet van toepassing.
Meer weten? Lees Stevige verpakking, daar investeren we in op onze blog!
Heb je klachten over het bestelde product of de geleverde service? Tot 14 dagen na de bestelling, te rekenen vanaf de dag na levering, kan je hiervoor terecht bij onze klachtenservice. De contactgegevens van deze dienst zijn de volgende:
Telefonisch: +32 (0)470/023 871 (bereikbaar van 9u tot 21u, ook in het weekend)
via e-mail: klachten@wanddecoratiestore.nl. Klachten worden door ons ten laatste binnen 14 dagen na ontvangst behandeld.
De gegevens die je bij ons achterlaat worden bewaard in het klantenbestand en zullen enkel gebruikt worden in het kader van je geplaatste bestelling.
Deze gegevens zullen wij in geen geval overmaken aan derden en ook niet tegen betaling ter beschikking stellen.
Indien je wenst op de hoogte te blijven van toekomstige acties of nieuwe producten kan je je inschrijven op onze nieuwsbrief. Ook fijne interieurtips en decoratieweetjes worden via dit kanaal gecommuniceerd. We verzekeren je dat je deze niet zal krijgen, wanneer je hier niet op ingetekend hebt.
Bij elke actie of nieuwsbrief, die je in je mailbox hebt ontvangen, zal ook duidelijk aangegeven worden hoe je je eventueel opnieuw kan uitschrijven.
Ook wanneer je je e-mailadres achter laat op de productpagina van een uitverkocht product, zodat we je kunnen inlichten zodra het product opnieuw in voorraad is, geldt dat we dit e-mailadres enkel gebruiken om de reden hier opgegeven. Komt het product uiteindelijk toch niet meer in voorraad terug, dan verwijderen we jouw e-mailgegevens uit onze database.
Voor alle verstrekte gegevens (persoons- en e-mail-) geldt dat we alles ondernemen om deze te beschermen tegen ongewenste acties van derden. Wij garanderen hiermee de absolute bescherming van jouw privacy.
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina's van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schijf van je computer wordt opgeslagen. Met behulp van een (permanente) cookie kunnen wij jou herkennen bij een nieuw bezoek aan onze website en kunnen wij deze speciaal op jouw voorkeuren instellen. Hierdoor hoef je niet steeds deze voorkeuren te herhalen, met een prettiger surfervaring en veel tijdswinst als aangenaam gevolg. Je kan deze cookies eventueel verwijderen via de instellingen van je browser.